Незважаючи на помітне зростання популярності Airbnb.com, більшість мандрівників як і раніше вибирають booking.com. Сконцентруємося на моментах, які слід знати тим, хто лише освоює цей однозначно зручний сервіс.
Сайт booking.com передбачає можливість оплати житла безпосередньо на місці. Але тут є нюанс. Сервіс все одно зажадає прив’язати до профілю кредитну карту. А приймаюча сторона може «заморозити» кошти на вашій картці. Тобто, гроші будуть залишатися на вашому рахунку, але скористатися ними ви не зможете. У разі «безкоштовного скасування» броні вже після заморозки – ви не зможете скористатися своїми коштами до 25 (!) робочих днів.
⠀
Зв’язатися безпосередньо з представниками готелю можна тільки після бронювання. Це, безумовно, мінус сервісу.
⠀
Часто один і той же «готель» надає дві можливості по оплаті: з безкоштовним скасуванням до якогось терміну, і миттєву оплату. При цьому другий варіант передбачає економію в пару сотень гривень в залежності від суми та тривалості проживання. Звертайте увагу на тарифи.
⠀
При частому користуванні сервіс надає туристам статус genius – частого мандрівника. Ця функція передбачає отримання додаткових знижок, можливість отримання безкоштовної парковки або напоїв при заселенні. Правда, в деяких випадках про це варто нагадати приймаючій стороні! В окремому випадку привілеї genius можуть пропонуватися на розсуд готелю.
⠀
При бронюванні особливу увагу слід приділяти «приміткам» і «умовам розміщення». Іноді за «смачною» ціною може ховатися висока плата за прибирання або не включений в ціну податок! Чи заборона розміщення з тваринами і платне розміщення з дітьми навіть на існуючих в номері ліжках.
⠀
Перевіряйте розташування готелю на карті. Дані, зазначені в описі на сайті, можуть бути неточними. І замість 100 метрів від Блакитної мечеті на ділі може бути 500.
⠀
З якими складнощами при бронюваннях стикалися ви?
Про автора. Олександр Костюк. Журналіст. Відвідав 17 країн.
Веде блог в Instagram та канал на youtube
1коментар