Соціальні мережі, особливо Instagram – це канал для тих, хто шукає натхнення в різних темах життя. Гарні місця, стильні готелі, пляжі, курорти, ресторани парки і сади – сюди вас приведуть хештеги блогерів. А ще – порадять як одягнутися, розважитися, та познайомитися з тенденціям дизайну.
Джек Морріс
Якщо розкішні подорожі важливі для вас, то барселонець Джек Морріс дещо підкаже. Професійний фотограф публікує вражаючі фотографії місць, де він подорожує. Він пропонує своїм глядачам найкращі поради та ідеї щодо зйомок відео та фото. У його портфоліо співпраця з такими брендами, як Visit Abu Dhabi, Chopard, Adobe і багатьма іншими.
Джон Олссон
Джон знаходить пригоди навіть у місцях, де він живе – іспанській Марбельї та французькому Монако. Він багато подорожує світами і демонструє в соцмережах, як жити повноцінним життям. Олссон співпрацює з відомими брендами – DoucheBags і C’est Normal, а ще підтримує благодійницькі проекти.
Кьяра Ферране
Інтернет-кар’єра Ферранджі почалася з блогу The Blonde Salad, який привів до її успіху в Інтернеті. Після цього італійська підприємець і дизайнер запустила власний успішний бренд взуття, одягу і аксесуарів. Бізнесвумен, кінорежисер і мама двох дітей – схоже, цю амбітну жінку вже не зупинити.
Том Клерен
Елегантність і прозорість – два слова, які найкраще описують стиль Клерен. Володіючи пристрастю і великим талантом в області фотографії і створення відео, Кларен зарекомендував себе як експерт у сфері елітної розкоші, актор і продюсер художнього контенту. З ним співпрацюють Porsche, Bentley, Louis Vuitton, Chopard і Don Perignon.
Беккі Оуенс
Оуенс, дизайнер інтер’єрів, відома своїм дизайном, який залишає незабутнє враження. Її уміння перетворювати звичайний простір у фантастичні проекти принесла їй світову славу. Ідеї Беккі відображаються у публікаціях Good Housekeeping, Luxe Magazine, Wall Street Journal і Architectural Diу. А вражаюча кількість передплатників в соцмережах показує, наскільки надихаючими є її роботи.
Джерело: The Luxury Editor