Трохи абстрагуємся від наших важких буднів і зазирнемо у майбутні технології туризму.
Добре відомий термін – AI (все включено) у цій статті буде мати інше значення. Тут AI – це Artificial intelligence, штучний інтелект.
Через п’ять років ми побачимо бум у використанні інструментів штучного, таких як ChatGPT, мандрівниками для планування своїх маршрутів, Це показало опитування Euromonitor International, проведене серед спеціалістів туристичної галузі.
Значне зростання використання цієї послуги можна пояснити її зручністю, доступністю з будь-якої точки світу за допомогою лише підключення до Інтернету та доступністю в будь-який час доби.
Індустрія туризму вже почала адаптуватися. Наприклад, у квітні минулого року Expedia співпрацювала з OpenAI, щоб покращити свої послуги. У результаті компанія інтегрувала ChatGPT у свій додаток, який працює як планувальник подорожей для користувачів iOS. Крім того, користувачі ChatGPT Plus можуть скористатися функцією віртуального помічника, який пропонує персоналізовані рекомендації щодо пошуку готелів і корисні поради щодо самого відпочинку у вибраному місці.
Дочірні компанії Booking Holding, Kayak і OpenTable, TripAdvisor, GetYourGuide і Klook, також увімкнули нові функції в ChatGPT. Крім того, Trip.com реалізував ChatGPT у своєму нещодавно запущеному чат-боті зі штучним інтелектом TripGen. Він пропонує допомогу в режимі реального часу щодо складання маршруту, планування та пропозиції щодо бронювання перед поїздкою.
Готелі і авіакомпанії також почали використовувати штучний інтелект для покращення обслуговування клієнтів, автоматизуючи свої рутинні роботи. Цілком імовірно, що незабаром ці компанії продовжуватимуть інтегрувати технологію штучного інтелекту, щоб створити більш зручне планування поїздок і бронювання, що дозволить отримати доступ до функцій бронювання в реальному часі. Так Airbnb вже пропонує споживачам першокласні послуги консьєржа.
Але є і негативні наслідки такого процесу. Галузеві експерти висловили занепокоєння з приводу конфіденційності приватної інформації споживачів. Деякі країни, наприклад Італія, навіть тимчасово заборонили ChatGPT. Інша проблема полягає в тому, що штучний інтелект може покладатися на застарілі дані. Є також занепокоєння щодо потенційних ризиків збільшення дезінформації, упередженості та нерівності. Тому багато відомих людей закликають до призупинення розробку штучного інтелекту, щоб уникнути потенційного негативного впливу на людство.
Відносно туристичної галузі, то вона вже переживала значні зміни при зміні технологій. Наприклад, через впровадження онлайн-бронювання. Це призвело до закриття торгових точок і втрат робочих місць. Наразі галузь готується до нових зривів, оскільки штучний інтелект пришвидшує автоматизацію завдань протягом усієї подорожі клієнта: до поїздки, під час і навіть після неї.
Але зміни неминучі. І сподіваємося, що вони підуть на користь туризму.