Сьогодні Wizzair оголосив про введення нового сервісу Fare Lock “блокування ціни квитка”, який надасть змогу забронювати за собою обраний тариф і почекати з оплатою на 48 годин.
“Якщо ви знайшли тариф за гарною ціною і не впевнені, що ваші друзі і близькі також поїдуть з вами, і потрібен час на узгодження, ви можете заблокувати ціну квитка для себе на 48 годин”, – повідомляється на сторінці ФБ авіакомпанії. – Обрані рейси не будуть розпродані, і ціна не буде підвищуватиметься, доки ви не приймете рішення”.
Wizz Air можливість зберегти обраний тариф на період 48 годин за 95 грн з пасажира. Послуга Fare Lock доступна для бронювань, зроблених не пізніше, ніж за 7 днів до дати вильоту або дати вильоту рейсу, якщо це квиток в обидві сторони.
Fare Lock може бути використана для бронювання квитка в одну сторону або в обидві сторони для декількох пасажирів. Вибрані рейси і ім’я або номер пасажирів не можна змінити після оплати послуги.
Для того, щоб завершити процес бронювання квитка за ціною збереженого тарифу за допомогою Fare Lock, клієнти WIZZ повинні оплатити повну суму за допомогою кредитної карти або використовуючи кредит на рахунку MyWIZZ протягом 48 годин після отримання доступу на сторінку «Мої бронювання». Якщо бронювання остаточно не оформлено протягом 48 годин з використанням послуги Fare Lock, зарезервований тариф буде автоматично скасований.
Також Wizz Air від 15 серпня зменшив час на безкоштовний онлайн чек-ін перед вильотом. До нововведення онлайн реєстрацію на рейс можна було зробити від 30 днів до 3 годин перед вильотом. Починаючи з 15 серпня безкоштовно зробити чек-ін у онлайні можна у проміжку від 2 днів до 3 годин перед вильотом. Це означає, що туристи, які знаходяться в дорозі, матимуть проблему з роздруківкою квитка.