Booking.com провів масштабне дослідження. Опитав 21,5 тисяч туристів з 29 країн, проаналізував більш 160 млн відгуків мандрівників та дав прогноз тенденцій розвитку туризму в 2019 році.
Подорожі з користю
При виборі місця подорожі туристи будуть звертати більше уваги на можливості самореалізації – чи зможуть вони навчитися чомусь новому?
В процесі опитування більше 55% мандрівників відмітили, що вони придбали безцінні навички в подорожах.
Представники покоління Z (це люди, що народилися після 1995 року) цінують отримані в подорожі практичні навички навіть більше, ніж диплом про вищу освіту. Найпопулярніші поїздки – з метою культурного обміну (68% опитаних), волонтерство (54%), робота за кордоном (52%).
Мисливці за враженнями
Автори дослідження вважають, що ще більш актуальним трендом стануть подорожі заради вражень. Питання «чим зайнятися» стане практично таким же важливим, як і «куди поїхати».
Без путівників
Booking прогнозує, шо звичні путівники поступляться місцем актуальному контенту, який легко вміститься в новинних стрічках мандрівників.
Більше 50% респондентів зацікавлені в цифрових туристичних гідах та інших технологічних інноваціях в області подорожей, які допоможуть зробити враження від поїздки унікальними.
Технології спрощення
Будуть розвиватися технологіі, що спрощують рутинні операції туристів. Наприклад, планування поїздки і бронювання послуг в одному додатку, відстеження багажу в режимі реального часу через телефон та інші.
Більше 30% респондентів позитивно ставляться до ідеї домашнього «віртуального» туристичного агента, який буде відповідати на запити про поїздку.
Короткі подорожі
Більше половини туристів з усього світу (53%) відзначають, що в новому році планують частіше здійснювати нетривалі поїздки: на вікенди та інші.
Очевидно, мандрівники будуть більш ретельно підходити до побудови маршрутів своїх поїздок за принципом «менше, але краще». В Україні коротким поїздкам на вихідні буде сприяти помітний розвиток лоукостерів.
Увага до оточуючих
На поїздках в 2019 році позначиться глобальний інтерес до соціальних і політичних тем. Наприклад, до прав людини і рівності у сфері праці. Перш ніж прийняти рішення про те, куди відправитися, туристи будуть більш детально вивчати соціально-політичну атмосферу в потенційному місці відпочинку.
Увага до екології
Мілленіали і покоління Z шукатимуть більш екологічні варіанти для подорожі. Власники житла займуться переробкою пластикових відходів для поліпшення своєї репутації як соціально відповідального бізнесу.
86% мандрівників з усього світу стверджують, що будуть намагатися знизити негативний вплив на навколишнє середовище під час поїздки.
Нові горизонти
40% респондентів відмітили, що думка про майбутні космічні подорожі здається їм захоплюючою, 38% опитаних розглядає можливість для себе космічного туризму.
Booking прогнозує, що туристичні компанії будуть інвестувати кошти в розвиток космічного туризму, щоб відповідати вимогам своїх клієнтів.
Поворотний рік
Директор по маркетингу Booking.com Пепайн Рейверса вважає, що 2019 рік має стати поворотним в сфері подорожей. Технологічні інновації, комунікації між людьми по всьому світу, зростаючий попит на нові враження готують нас до принципово нових проектів.