Літак авіакомпанії Ryanair замість Салонік здійснив посадку в румунському місті Тімішоара. Пасажирам запропонували добиратися з Румунії в Салоніки автобусом (770 км). В авіакомпанії пояснили таке рішення тим, що в аеропорту Салонік був густий туман.
Близько 90 осіб відмовилися від поїздки на автобусі, зазначивши про зневажливе ставлення з боку керівництва румунського аеропорту – пасажирам довелося провести ніч в приміщенні для видачі багажу і тільки вранці був запропонований відпочинок в готелі.
Дізнавшись про цю ситуацію, уряд Греції відправив літак національної авіакомпанії Aegean Airlines, щоб доставити пасажирів, що застрягли, в Салоніки.
Більш детально розповідає про ситуацію Independent Travel: “Рейс Ryanair FR8582 з майже 200 пасажирами на борту вилетів з аеропорту Станстед о 17 год. Очікувалося, що він прибуде в Салоніки до 22:00. У той час як Боїнг-737 знаходився над Македонією, туман не дозволив підготуватися до посадки. Найближчим аеропортом був Скоп’є. Але літак полетів на північний схід в повітряний простір Болгарії, та не приземлився там.
У підсумку літак приземлився в Тімішоарі, на північному заході Румунії. Місто знаходиться недалеко від угорського кордону і майже за 700 км від Салонік.
Зворотній рейс із Салоніків в Станстед пізно ввечері в п’ятницю було скасовано. А перенаправлений літак повернувся порожнім з Тімішоари в Станстед.
У соціальних мережах пасажири та їхні близькі стверджували, що авіакомпанія не виконала свій обов’язок по відношенню до них. Санджой Хьюсон написав у Твіттері: «Мої батьки і 200 пасажирів FR8582 @Ryanair з LDN в SKG [код аеропорту Салоніки] опинилися в аеропорту Тімішоара через погоду. Нікого не видно і ніхто не відповідає на телефони. Немовлята і люди похилого віку проводять ніч на морозі ».
Пасажирка Христина Кир написала в Твіттері: «Людей залишають в аеропорту Тімішоара, не маючи альтернативи. Персонал аеропорту змушує їх піти». Вона додала, що авіакомпанія «пропонує тільки одне рішення пасажирам FR8582, а саме: їхати у старому автобус 18 годин».
Умови Ryanair свідчать: «Якщо з причин, не залежних від нас, ми не можемо приземлитися в аеропорту в місці вашого призначення і літак перенаправлено для посадки в іншому аеропорту, то перевезення вважається завершеним”.
«Однак ми організуємо або призначимо альтернативну перевезення, будь то нашими власними послугами або іншими видами транспорту, зазначеними нами, щоб доставити вас до місця призначення, як зазначено у вашому маршруті, без додаткових витрат».
Зрештою, грецький уряд відправив літак Aegean Airlines в Тімішоару, який доставив пасажирів до Салонік, куди вони прибули майже на 24 години пізніше, ніж планувалося.
Оскільки причиною збою була погана погода, відповідно до прав авіапасажирів ЄС, вони не мають права на грошову компенсацію.
Пізніше Ryanair приніс вибачення за випадок, заявивши, що ситуація була “поза контролем”.