З метою недопущення розповсюдження коронавірусу та через урядові обмеження з 00:00 17 березня по 3 квітня авіакомпанія Wizz Аir призупиняє всі рейси з/до України!
Якщо ви бронювали квитки на офіційному сайті або через мобільний додаток авіакомпанії і ваш рейс скасований, ви автоматично в найкоротші терміни будете проінформовані за допомогою e-mail.
Wizz Аir на вибір пасажирів пропонує варіанти повернення коштів за квитки:
- Отримання 120% вартості від початкового тарифу на рахунок Wizz Аir у формі кредиту, який можна використати впродовж наступних 24 місяців на придбання послуг та товарів Wizz Air. Перебронювання за альтернативним маршрутом можливо тільки в тому випадку, якщо в даній країні немає блокування аеропорту або авіаперельотів.
- Повернення 100% витрачених коштів у грошовому еквіваленті на банківську картку чи рахунок після заповнення заяви на компенсацію. Втім, за інформацією авіакомпанії, цей варіант потребує більшого часу для опрацювання. Wizz Air надішле окремий лист електронною поштою з переліком усіх необхідних кроків для здійснення банківського переказу чи переказу на банківську карту.
Ознайомитись з повним списком обмежень польотів, отримати відповіді на деякі запитання можна тут:
ДетальнішеПасажири, які здійснювали бронювання через туристичні або онлайн-туристичні агенції, повинні зв’язатися з тією компанією, де вони придбали квитки.
Нагадуємо, що Ryanair також ввів пільгову політику внесення змін у квитки.
До уваги! Мандрія є в Telegram! Приєднуйся та будь в курсі найцікавіших авіа- та туристичних новин. |
Фото: Tero Vesalainen, istockphoto
1коментар