Музей Лувр і аукціонний будинок Christie’s за підтримки Hôtel Drouot провели унікальний онлайн-аукціон Bid for the Louvre, виручка від якого буде повністю спрямована на підтримку музею і розвиток нового простору для художнього і культурно освіти Studio. Лотами аукціону стали не тільки живописні твори і предмети розкоші, але також і незабутні враження.
Вперше за всю історію свого існування Лувр виставив на торги 24 лоти, серед яких твори мистецтва, надані сучасними художниками, які співпрацюють з музеєм, унікальні пропозиції та послуги, що надаються Лувром, а також лоти, створені у співпраці зі світовими брендами. Найбільш цікавим лотом можна назвати можливість бути присутнім при щорічному огляді картини «Мона Ліза», в ході якого її дістають з виставкової вітрини (вартість побачення досягла 35 тисяч євро), або прогулянку по дахах будівлі музею в компанії художника JR.
Мальовничі лоти представлені картинами Йохана Кретьєн, Єви Жоспан, Жана-Мішеля Отоньеля, П’єра Сулажа, Ксав’є Вейана. Крім того, учасники аукціону можуть стати володарями незабутніх вражень, таких як участь у щорічному огляді картини «Мона Ліза» в компанії Жана-Люка Мартінеса, президента і директора Лувру, спеціальний концерт в залі, призначеному для королівських прийомів, романтичний вечір на даху Тріумфальної арки або на даху Лувра в компанії художника JR.
Серед спеціальних лотів, наданих знаменитими брендами:
Cartier і Лувр: відвідування залу Аполлона в Луврі, де зберігаються королівські коштовності, відвідування майстерень Cartier, а також унікальний подарунок – браслет «Пантера» від Cartier.
Мрії Dior: прогулянка по парку Тюїльрі і розповідь про те, як його історія пов’язана з будинком Dior. Візит в особняк на рю Монтень, який є серцем бренду і знайомство з секретними архівами великого кутюр’є. Подарунок – прикрашений ініціалами нового власника кофр, в якому зберігається мініатюрне плаття, виконане Марією Грація Кьюрі для осінньо-зимової колекції 2020-2021.
Лувр і Le Meurice: персональна екскурсія по Лувру, продовженням якої стане візит в готель Le Meurice, розташований в будівлі палацу 1835 року. Вечеря в мішленівських ресторані при готелі, а також екскурсія за лаштунки палацу і ніч в апартаментах з видом на Тюїльрі (від 10 тис. євро).
Лувр і Le Ritz: екскурсія по Лувру для гурманів з акцентом на роботах, що мають відношення до гастрономічної теми, майстер-клас випічки від шеф-кондитера Le Ritz Франсуа Перре, а також ніч в апартаментах Le Ritz.
Louis Vuitton: персоналізований аромат від Louis Vuitton і прикрашений за узгодженим з власником ескізу кейс для зберігання парфумів.
«Секрети Moet Hennessy»: дегустація кращих вінтажів шампанських вин.
Off-White і Вірджіл Абло: унікальна сумка Off-White роботи Вірджіла Абло, натхненна Лувром, а також запрошення на показ Off-White в 2021 році.
Dior: унікальний аромат від парфумера Dior Франсуа Демаші, розроблений, виходячи і того, який твір з колекції Лувра подобається майбутньому власнику найбільше. Характер аромату буде уточнюватися в ході візиту в провансальські маєтку будинку Dior.
Vacheron Constantin: унікальний годинник Les Cabinotiers, дизайн яких буде натхненний улюбленим твором нового власника з колекції Лувра.
Виручка від торгів буде направлена на те, щоб двері музею залишалися відкритими для всіх. У цих же цілях створюється Studio, новий простір, призначене для художнього і культурного освіти, яке відкриється восени 2021 року. У студії будуть проходити заходи, які допоможуть включити в діяльність музею тих людей, хто з тієї чи іншої причини до справжнього моменту відчував себе виключеним з неї.
Торги проходили на онлайн-платформі Christie’s з 1 по 15 грудня 2020 року.