Polski Bus інтегрується з німецькою автобусною компанією FlixBus, повідомили сьогодні, 18 грудня, представники перевізників на спільній прес-конференції.
До середини наступного року FlixBus планує завершити ребрендинг польського перевізника, а польський автобусний бренд зникне з ринку.
Перевізники переконують: об’єднання компаній не вплине на пасажирів. Маршрути та зупинки залишаться незмінними до кінця квітня, квитки будуть дійсними також. Обіцяють підвищення комфорту поїздок, на борту всіх автобусів буде доступний інтернет.
Червоні автобуси Polski Bus будуть перефарбовані у зелений колір. Також у салонах буде демонтовано 6 крісел, що покращить комфорт мандрівників, – сказав Міхал Леман, керуючий директор FlixBus Polska. Основними локаціями перевізника будуть Краків, Варшава та Вроцлав.
Регіональні маршрути PolskiBus будуть узгоджені на основі статистики транспорту. Система бронювання та канали в соціальних мережах залишатиметься без змін. Зрештою, з часом вони будуть підключені до FlixBus.
Про FlixBus. Це молода компанія-перевізник, що має найбільшу в Європі автобусну мережу і поєднує моделі технологічного стартапу, інтернет-магазину та класичної транспортної компанії. З літа 2017 року FlixBus перевозить українців з Києва, Львова, Рівне, Житомира у міста Польщі та Чехії. Щоправда, у партнерстві з чеським перевізником LeoExpress.
Карта маршрутів FlixBus