Трапляється й таке. 31 липня о 3 ранку на Іракліон злетів туристичний рейс “Рози вітрів”, благополучно приземлився на о.Крит. Туристів “розкидали” по автобусах трансфермени і дали змогу додивитися свої сни перед зустріччю з готелем. “Blue Bay”! оголосив гід і допоміг вийти сімейній парі Бондаренків з маленькою дитиною.
Людмила відчула щось не те першою. Бо саме вона кілька днів поспіль вибирала готель для відпочинку і завдяки фото добре уявляла територію, корпуси, басейни Blue Bay Resort 4*, що у Агія Палагії (17 км від аеропорту). “Відпочиваємо раз на рік, то вже важливо, щоб готель був свіжим, стильним, ну коротше, ідеальним. Щоб 1 лінія, бо ми з дитиною”.
Натомість туристів привезли у інший бік, інше місце – в готель Blue Resort 4*, це на курорт Ретімно. Це на 130 км далі від вибраного готелю. Скромний невеликий двоповерховий готель за 800 метрів від моря.
Чому “щось не так”, у готелі не розуміли – ось ваучер, у якому написано Blue Resort Hotel. Чому туристи “в шоці”?
Тим часом Мандрія спробувала розбиратися, що відбулося.
Готель бронювала менеджер київського агентства FreeWay Уляна. Вона отримала посилання на вибраний готель, уточнила у клієнтів “Беремо?” і взялася вибирати тур зі зручним перельотом. Готель Blue Bay Resort 4* пропонував у своєму асортименті туроператор Kompas. На його сторінці був опис і фото:
Як виявилося, “Компас” переплутав фото отелю. Уляна передзвонила, уточнила: чи це і є Blue Bay Resort 4? – Так, підтвердили в Kompass і надіслали ваучер.
“Ситуація наступна. Бронювала готель Blue Bay Resort 4 в Греції, орієнтуючись на фото на сайті. Сьогодні туристи прилетіли, їх поселили в Blue Resort 4.
Вранці телефоную розібратись, чому так, прошу переселити в обраний готель. Мені відповіли, що я забронювала не той готель і змінили фото і опис готелю на сайті. Я дуже добре знаю різницю між ними і спеціально перепровіряла інформацію на сайті перед бронюванням і сьогодні вранці в заявці”, – пише Уляна.
Отож, виявивши помилку у наповненні сайту, Kompas зняв помилкові фото і поставив “правильні”.
Ось так буває, коли помилка когось з менеджерів (в даному випадку оператора Kompas) та неуважності (у даному випадку агента) перетворює у “пекло” відпочинок туристів. Наразі вони з малюком у готелі, де за грецьким звичаєм ніхто нікуди не спішить.
Будьте уважні – як бачите, у створенні туру дуже багато нюансів. І побажаємо туристам вийти з цього випробування без великої моральної і матеріальної шкоди.