Ісландія використовує час простою в зв’язку з пандемією, щоб поліпшити свої дороги, парки і чудеса природи та внести серйозні зміни в свою туристичну інфраструктуру.
Уряд Ісландії запланував вкласти понад $12 млн в поліпшення доріг, збереження популярних місць і реконструкцію об’єктів в національних парках.
Якщо у період з 2013 по 2017 рік Ісландія була місцем, де можна було відпочити і провести відпустку, то перед пандемією країна стала країною надмірного туризму. Її водоспади, вулкани і гарячі лагуни на відкритому повітрі були всюди в Instagram.
У 2018 році Ісландію відвідали рекордні 2,3 мільйона відвідувачів, що приблизно в шість разів більше її крихітного національного населення. Для порівняння – у 2010 році країну відвідали менше 500 тис. чоловік.
Швидко зростаюча популярність Ісландії пішла не на користь природі. Країна була змушена закрити каньйон Фьядрарглюфур після того, як Джастін Бібер зняв там музичне відео, викликавши катастрофічно великий приплив туристів. У 2019 каньйон, розташований на півдні Ісландії, був відкритий тільки п’ять тижнів на рік через шкоду навколишньому середовищу, що наноситься відвідувачами.
Ісландія вже готова була ввести обмеження на кількість відвідувачів, які вона могла б дозволити, або ввести нові податки на туризм для стримування попиту.
У певному сенсі пандемія дає Ісландії шанс надолужити згаяне, і Ісландія цим користується. Її останні інвестиції в туризм переслідують дві мети: полегшити прийом більшої кількості відвідувачів і зберегти найпопулярніші природні пам’ятки.