Як вже писала Мандрія, Polski Bus інтегрується з німецькою автобусною компанією FlixBus: до середини наступного року FlixBus планує завершити ребрендинг польського перевізника, а польський автобусний бренд зникне з ринку.
Через два місяці після оголошення стратегічного співробітництва автобусні компанії інтегрували свої системи продажів. Пасажири з 27 лютого цього року будуть перенаправлені з веб-сайту PolskiBus.com в спільну службу продажів FlixBus.
Купівля квитка на FlixBus.pl більш досконала: наприклад, можна пред’являти квиток у вигляді QR-коду. Мобільний додаток також відправить повідомлення в разі затримки автобуса більше ніж на 15 хвилин.
Поєднання систем бронювання є одним з найважливіших етапів інтеграції, завдяки якому пасажири у Польщі зможуть використовувати всі зручності, запропоновані FlixBus. Всі квитки, раніше куплені на PolskiBus.com, звичайно ж дійсні.
Зміни, викликані злиттям PolskiBus і FlixBus помітні і на дорогах. Майже 50 автобусів від PolskiBus поміняли колір на зелений і адаптовані до стандартів FlixBus. Автобуси оснащуються сучасними системами підтримки водія, системами аварійного гальмування і системами попередження про виїзд зі смуги руху.
“Перенаправлення продаж також дасть нам можливість краще планувати літню мережу з’єднань і проводити рекламні акції, перша з яких буде запущена найближчим часом”, – говорить Михайло Леман, керуючий директор FlixBus Polska.