Ось 21 інновація, яка демонструє креативність туристичних компаній у справі збереження лояльності споживачів. Деякі рішення досить прості і не затратні, але вони демонструють турботу про клієнта і елементарне бажання новаторів вижити у ці складні часи.
Нижченазвані іновації вже висвітлювалися у пресі, ми пропонуємо дайджест цікавих рішень.
1. Vakkaru Maldives розробила пакети Work Well для людей, які проживають на курорті 21 день або більше. Таким гостям безкоштовно підвищують категорії до вілли з кабінетом, при потребі надають робоче місце на пляжі і персональні тренування або йогу кожен день.
2. Anantara Veli Maldives – цей курорт запрошує гостей залишитися будь-який термін з пакетом «необмеженого проживання» за 30 тис доларів США.
3. Rocco Forte – в жовтні 2020-го ця готельна компанія почала пропонувати людям, що бронюють проживання в Італії, послуги тестування на Covid перед від’їздом в партнерстві з Blue Horizon. Онлайн-сервіс під назвою «Fit to Travel» організував доставку тестів самоперевірки з гарантованим сертифікатом.
4. Equinox Hotels – замість холодильників, наповнених кока-колою і горілкою, бренд велнес-готелів пропонує «міні-бари для підвищення імунітету», де є маски для обличчя, вітаміни і пробіотичні соки, а також багаторазові маски і рукавички.
5. Preferred Hotel Group – Beyond Green – це нова колекція екологічно чистих готелів, мета якої – перетворити подорожі в “силу добра”. До її складу входять 24 засновників з більш ніж 15 країн. Об’єкти гостинності повинні демонструвати більш ніж 50 показників стійкості, які відповідають цілям сталого розвитку ООН.
6. Emirates – ця авіакомпанія представила біометричний маршрут в аеропорту Дубая для безконтактних поїздок, який заснований на розпізнаванні осіб замість ручної перевірки документів. Це робить процес проходження контролю більш швидким і гігієнічним.
7. Delta Air Lines – скасовані збори за зміни для внутрішніх і міжнародних рейсів, щоб клієнти були більш впевнені в бронюванні.
8. Qantas – ця авіакомпанія виконує польоти «в нікуди». Її перший оглядовий політ над Австралією був розпроданий за десять хвилин. Було доступно 134 квитки за ціною від 575 до 2765 австралійських доларів за місце.
9. ІАТА – Міжнародна асоціація повітряного транспорту лідирує в розробці “цифрового проїзного”, в якому буде зберігатися інформація про статус вакцини проти Covid і результати тестів.
10. Hawaiian Airlines – учасники програми лояльності Hawaiian Airlines тепер можуть обмінювати милі на тести на Covid-19 перед поїздкою. Набори для тестування поштою, які доступні для покупки всім мандрівникам, зазвичай стоять $119, але тепер вони пропонуються клієнтам HawaiianMiles в обмін на 14 000 миль або балів.
11. Generator – цей бренд шикарних готелів і бутик-готелів пропонує тарифи для віддалених співробітників, відповідно до яких при бронюванні на сім і більше днів надається мінімум 30% знижки за ніч.
12. Accor – партнер страхової компанії AXA для надання безкоштовної медичної підтримки гостям готелю за телефоном або по відеозв’язку.
13. Cookson Adventures, ексклюзивна пригодницька компанія, створила тури у віддалених місця, такі як Ісландія і Патагонія. Туристи живуть у повній ізоляції, з особистим транспортом: вертоліт, яхта або приватний літак.
14. Qatar Airways – авіакомпанія створила схему лояльності для студентів покоління Z у віці від 18 до 30 років. Студентський клуб включає спеціальні тарифи на рейси, додатковий багаж, можливість зміни дати польоту і безкоштовний швидкісний Wi-Fi на борту.
15. Nemo Travel тепер організовує і покриває витрати на тестування Covid за кордоном для в’їжджаючих туристів.
16. Black Tomato – Face to Place, послуга відеозв’язку, за допомогою якої клієнти можуть отримати індивідуальні поради як спланувати поїздку. Ідея полягає в тому, щоб відновити спілкування клієнта та турагента.
17. G Adventures – ця компанія вживає заходів проти повернення до надмірного туризму, продаючи тури в менш відвідувані місця замість масових туристичних напрямків. До них відносяться поїздки на Корфу, Азорські острови, Крит і Гренландію.
18. Aman представить свій новий готельний бренд «соціальний велнес» Janu в Чорногорії, Саудівської Аравії і Токіо.
19. Byway – нова туристична компанія, що орієнтується на подорож, а не на пункт призначення. Спеціально розроблені пакети Byway для «повільного туризму» перетинають Англію і Францію на поїзді, човні і велосипеді, обіцяючи клієнтам, що їм ніколи не доведеться ступати в аеропорт.
20. Low Season Traveler стверджує, що є «першою в світі туристичною компанією, покликаною надихати мандрівників на відвідування світових напрямків в низький сезон». Проект був запущений в Великобританії в червні 2020 року.
21. Flyr – цього літа Норвегія планує запустити нову бюджетну авіакомпанію Flyr. Виконавчий директор компанії говорить: «Ми можемо побудувати ощадливу організацію з нуля. У нас буде перевага в тому, що ми почнемо без важкого тягаря великої, складної, неефективної організації або технічної структури».
Джерело: globetrender.com