Туризм складає до 20% ВВП в Таїланді, і поряд з готелями та агенствами величезні збитки терпить національний перевізник. Збитки Thai Airways оцінюються сьогодні на суму 8 мільярдів доларів.
Попри все Thai Airways була піонером творчих ініціатив, які сприяють зростанню доходів. Авіакомпанія виставила на продаж сумки, зроблені з рятувальних жилетів і плотів, відкрила в Бангкоку тематичне кафе, де продають бортову їжу, і продуктовий кіоск, де продаються пончики. Для любителів авіації відкрилися авіасимулятори Airbus і Boeing.
Також тайські авіатори використали досвід «польотів в нікуди». Буддисти отримали можливість побачити 99 святих місць Таїланду з висоти пташиного польоту в музичному супроводі та розповіддю гіда.
Пасажири рейсу “в нікуди” отримали буддистські молитовники та спеціальне харчування під час польоту над храмами 31 провінції. Квитки коштували від 200 до 300 доларів.
До священних пам’яток відносяться храм Храм Смарагдового Будди, Пхра Самут Чеді в Самут Пракарне, Ват Пхра Боромма Тхая Чайя в Сураттані і об’єкти спадщини ЮНЕСКО в Сукхотай і Аюттайї на центральній рівнині королівства.
Австралійська Qantas, китайська China Airlines і тайваньська Eva Air теж запустили власну серію живописних тематичних рейсів.