14 грудня відбулася прес-конференція з нагоди відкриття нової авіакомпанії SkyUp. З журналістами транспортної тематики спілкувалися
- Володимир Омелян – міністр інфраструктури України;
- Евген Хайнацький – генеральний директор авіакомпанії SkyUp;
- Юрій Альба – співвласник SkyUp.
За словами міністра інфраструктури, національна авіакомпанія SkyUp розпочне роботу в квітні 2018 року. Вона буде працювати за лоукост моделлю, тобто початкова ціна квитка буде мінімальною і зростатиме в залежності від обраних пасажиром послуг. Міністр Володимир Омелян в черговий раз наголосив, що політика доступності перельотів є пріоритетною, і наступний рік має принести українцям більше можливостей подорожувати дешевше. “Перемовини з Ryanair продовжуються, і ми очікуємо на позитивний результат”.
Поки що йде підготовча робота по ліцензуванню і отриманню необхідних дозволів компанією SkyUp. Але вже розробляється маршрутна сітка. З весни наступного року літаки SkyUp будуть літати з Києва, Харкова і Львова на курорти Туреччини, Єгипту, Чорногорії Іспанії, Болгарії, Кіпру, ОАЕ. Це будуть чартерні перельоти на улюблені українцями пляжні курорти. Враховуючи, що інвестором перевізника є співзасновники туроператора Join Up, він і буде формувати програми відпочинку під ці перельоти. “Ми відкриті до співпраці з колегами по ринку”, – зазначив Юрій Альба.
У кінці травня SkyUp відкриє маршрути з Києва, Харкова та Львова до Одеси, чим наблизить пляжну столицю України до міст-мільйонників. Квитки, за словами директора авіакомпанії Євгена Хайнацького, будуть коштувати від 499 грн. у один бік.
Регулярні рейси за кордон у 2018 році будуть пролягати з Києва у Барселону, Ларнаку і Дубай.
На наступний рік SkyUp планує оперувати флотом з 4-х літаків типу Боїнг-737 ємністю 189 місць.
Квитки SkyUp почне продавати у березні. Їх можна буде придбати на сайті авіакомпанії, у авіакасах та туристичних агенціях.
Нова авіакомпанія була анонсована як національний перевізник, тому учасники прес-заходу були сповнені очікувань почути, що, наприклад, акціонером у даному випадку є держава. Адже звання “національні авіалінії” у більшості випадків є крилатим символом, який несе у світ ім’я держави. “Чому “національний”? Тому що це українська авіакомпанія з українським капіталом”, – відповів міністр Омелян. Про походження капіталу на прес-конференції не повідомили.