Пасажири українських поїздів тепер можуть використовувати багатомовних чат–ботів в Viber і Telegram для покупки квитків і харчування в швидкісних поїздах Intercity +.
Боти, що говорять англійською, українською та російською мовами, також дозволяють пасажирові перевіряти розклад, вартість проїзду, наявність вільних місць і, в разі Києва, номер платформи. Також є функції замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Система була створена Укрзалізницею в партнерстві з платіжною системою Visa та американською IT–компанією Middleware Inc. Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments. Банком-екваєром сервісу виступив Ощадбанк.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут:
- https://vb.me/ukr_railway
- https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.
У 2019 українці купили 57% залізничних квитків – 30 мільйонів – онлайн.