200 студентських команд розпочнуть грандіозну подорож всією Європою, використовуючи тільки Red Bull як єдину валюту.
За результатами голосування Red Bull Can You Make It? визначено 200 студентських команд з 60 країн світу, які відправляться у семиденну подорож Європою, де їм доведеться покладатися на свої розум, харизму, жагу до пригод та банки Red Bull як єдину валюту.
Найвідважніші кандидати з усього світу були обрані з понад 3 тис. заявок шляхом всесвітнього голосування, а потім остаточно ухвалені журі.
10 квітня обрані команди розпочнуть свою подорож у одній з п’яти стартових точок Європи — Будапешті, Мадриді, Манчестері, Римі чи Стокгольмі. Під час тижневої подорожі команди повинні будуть зупинитися принаймні в шести чекпойнтах (контрольних точках), перш ніж фінішувати в Амстердамі.
Подорожуючи Європою команди зіткнуться з багатьма перешкодами та труднощами, але з допомогою добрих та щедрих людей подолати ці виклики буде простіше. Ці наполегливі тріо (команди складаються з трьох учасників) матимуть при собі банки енергетичного напою Red Bull зі спеціальної серії, які вони використовуватимуть як валюту, аби забезпечити собі транспорт, харчі чи місце для ночівлі. Спеціальні банки #TravelBuddy будуть вручені усім, хто допомагатиме командам протягом їхньої семиденної подорожі.
Україну представлятиме команда Козаки – The Kozaks: Дмитро Кіріченко (20), Анастасія Комендантова (19), Максим Герасименко (19). Усі троє навчаються у Сумському національний аграрному університеті. За результатами онлайн-голосування їх відео спочатку пройшло у фінал, а далі було обране журі як відео-переможець, залишивши позаду понад 80 інших команд.
Про Red Bull Can You Make It?
Red Bull Can You Make It? пропонує командам з трьох студентів взяти участь у найбільшій пригоді у їхньому житті. Команди з різних країн світу матимуть сім днів, щоб перетнути всю Європу, використовуючи тільки Red Bull як валюту. Щоденно протягом цього тижня в соціальних мережах висвітлюватимуться їх історії, а оцінка буде базуватися на трьох факторах: випробування на контрольних пунктах, кількість фоловерів та сила соціальної підтримки команд, а також виконання завдань зі Списку пригод. Не має значення, яка з команд прийде першою до місця призначення, важливі лише пригоди на шляху до мети.