Київ на одній хвилі з світом щодо розвитку новітніх технологій. Туристичний менеджмент міста поступово цифровізує галузі та створює міські сервіси.
Як повідомив керівник цифрової трансформації Києва та заступник голови КМДА Петро Оленич: «Наразі команда працює над туристично-культурним хабом, оцифруванням об’єктів культурної та туристичної інфраструктури. На порталі guide.kyivcity з’являться нові 3D-тури, можна буде дізнатись про туристичні локації, актуальні події та отримати іншу корисну інформацію: про туристично-інформаційні центри, карту метро, міський транспорт тощо».
А які саме локації це будуть розповів директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко: – «На початку нового року кияни та гості міста зможуть віртуально побувати на таких локаціях:
- київський зоопарк
- станція метрополітену «Золоті Ворота»
- печери Києво-Печерської лаври
- пішохідно-велосипедний міст
- музей «Золоті Ворота»
- парк «Наталка»
- музей Михаїла Булгакова
- Замок Річарда Левове серце (екстер’єр) та панорама Лисої гори
- Пейзажна алея
- інтер’єри приміщення КМДА
Водночас, як коментує куратор проєкту по цифровізації напрямків: туризму, культури та спорту в м. Києві, КП ГІОЦ Олена Чернега: – «Цифровізація – це один з інструментів формування та покращення репутації туристичної дестинації. За допомогою новітніх технологій можна показати та звернути увагу на об’єкт чи певну локацію. Місто Київ має вагомий культурно-туристичний потенціал, якій потрібно оцифровувати з метою залучення ще більше гостей. Крім того, важливо за допомогою цифрових технологій відкрити жителям Києва туристично-культурні ресурси, забезпечити їх доступом до інформації про події, щоб вони стали амбасадорами свого міста. Такий інноваційний підхід важливий, як для Києва так і для галузі в цілому»