29-30 квітня проходила 24 міжнародна туристична виставка UITT: «Україна – Подорожі та Туризм». Цього року у виставці взяли участь 366 компаній з Албанії, Болгарії, Греції, Грузії, Єгипту, Ізраїлю Індії, Італії, Іспанії, Китаю, Кіпру, Куби, Мальти, Мальдівської Республіки, Малайзії, Марокко, Словаччини, Словенії, США, Палестини, Туреччини, Тунісу, України та Шрі-Ланки. Всього – 24 країни.
Цієї весни 36 міст і областей країни беруть участь у виставці, і всі пропонують оригінальний продукт. Ще ніколи національних дестинацій не було так багато, це свого роду рекорд виставки. Широко представили свої можливості Одеська, Тернопільська, Івано-Франківська, Сумська області.
Цього року як ніколи було багато музики – від барабанів до шотландської волинки.
Найбільш велелюдною виставка була у перший день, коли тисячі спеціалістів турбізнесу зібралися у павільйоні, щоб розділити радість приходу весняно-літнього сезону.
На стенді Словаччини гостей вітала фігура середньовічного короля.
Стенд Ізраїля тішив запальними мелодіями скрипки.
Туреччина за основу рекламної компанії взяла сімейний відпочинок.
Про прихід весни нагадували уквітчані стенди.
Що пропонує Грузія українським туристам? Пляжний відпочинок у Батумі і безліч тематичних екскурсій по всій країні.
Авіакомпанії вирішили розширювати свою клієнтську мережу за рахунок туристів.
Грецька туристична організація підтримує туристичний потік з України різноманіттям пропозицій.