З 17 березня Україна закриває пасажирське авіасполучення. Повернутися рейсами SkyUp до України можна до 16 березня включно. Ті, у кого заброньовані вильоти з України на дати, що припадають на період заборони, зможуть перенести їх на більш пізній термін або скасувати квиток відповідно до умов тарифу.
Що буде з пасажирами, які зараз перебувають за кордоном?
Українці та іноземці, які мають право на постійне або тимчасове проживання в Україні, та які зараз перебувають за кордоном, можуть повернутися до України рейсами SkyUp Airlines, які перевізник буде виконувати до 16 березня 23:59 включно.
Тим, хто впродовж цього часу не встигне повернутися, рекомендується звернутися до українських консульств. Таких співвітчизників повертатимуть додому окремими нерегулярними рейсами, які буде організовано державою.
Що з компенсаціями для пасажирів, які зараз за кордоном та мають зворотній квиток на період дії заборони?
Обмеження авіасполучення через розповсюдження епідемії нового типу коронавірусу COVID-19 є форс-мажорною обставиною. Тому SkyUp пропонує таким пасажирам повернутися не пізніше 16 березня 23:59 одним із рейсів авіакомпанії. За наявності вільних місць обміняти свій квиток на рейс з поверненням не пізніше 16 березня 23:59 можна без штрафних санкцій.
Для цього необхідно звернутися із запитом на letstalk@skyup.aero.
Що з пасажирами, які придбали квиток за кордон на період дії заборони на пасажирські авіаперевезення?
Пасажири SkyUp, які придбали квитки за кордон на період дії заборони, зможуть їх перебронювати на більш пізні дати. Точний оновлений графік авіаперевізник зможе надати пасажирам після відновлення авіасполучення. Також за пасажирами залишається право скасувати свій квиток.
Що з поверненням коштів за квитки за кордон, придбані на період дії заборони?
У разі скасування квитка повернення коштів здійснюється у відповідності до тарифу. Для скасування квитка необхідно:
- направити запит на електронну пошту letstalk@skyup.aero, якщо квиток придбано на сайті авіакомпанії;
- звернутися за місцем бронювання квитка, якщо квиток придбано через агентську мережу авіакомпанії.
Чому відповідь на запит інколи доводиться чекати довше, ніж хотілося б?
На жаль, через великий обсяг запитів час на їх обробку збільшується. Але не хвилюйтеся: ми розглянемо кожен запит і обов’язково надамо вам відповідь.