Icon of the Seas вперше відправиться у плавання з туристами 27 січня 2024 року з Порт-Маямі, США. На момент підготовки цієї статті залишилося 8,5 діб до початку. Онлайн бронювання на цю дату вже недоступне.
Варіанти найближчих круїзів і ціни на наступному скріншоті.
Приклад маршруту: VISITING:Miami, Florida – Philipsburg, St. Maarten – Charlotte Amalie, St. Thomas -Perfect Day at CocoCay, Bahamas – Miami, Florida
До цього моменту ми бачили тільки промо відео цього судна. Тепер з’явилося відео реального свідка.
Його можна побачити на нашому телеграм-каналі .
Icon of the Seas — це круїзне судно, побудоване для компанії Royal Caribbean International, яка входить до складу найбільшої в світі круїзної компанії Royal Caribbean Cruises Ltd, яка, в свою чергу, тримає під контролем 25,6 % світового круїзного ринку. Така складна структура, але так будується великий бізнес. Всі судна Royal Caribbean International, починаючи з 1991 року мають у своїй назві в кінці слова «of the Seas». Наприклад, попередніми найбільшими в світі круїзними суднами були кораблі цієї ж компанії Symphony of the Seas та Wonder of the Seas.
Трохи історії.
У жовтні 2016 року Royal Caribbean і фінська суднобудівна компанія Meyer Turku оголосили про замовлення на будівництво двох кораблів під проектною назвою «Icon». Royal Caribbean подала заявку на реєстрацію торгової марки для «Icon of the Seas» у тому ж 2016 році.
Конкретні будівельні роботи почалося в червні 2021 року. У жовтні 2021 року Royal Caribbean оголосила, що перший резервуар для збереження ЗПГ (зріджений природний газ) для судна був встановлений на верфі Neptun Werft у Ростоку, Німеччина. Судно “Icon of the Seas” працює на зрідженому природному газі. У грудні 2021 року плавуче машинне відділення, включно з резервуарами для ЗПГ, було відбуксирувано до Турку у Фінляндії. Кіль був закладений у квітні 2022 року. У травні 2022 року Royal Caribbean підтвердила, що Icon of the Seas буде більшим за клас Oasis, до якого належать попередні найбільші у світи судна Symphony of the Seas та Wonder of the Seas
19 червня 2023 року Icon of the Seas вирушила на перші зі своїх морських випробувань. Судно повернулася на верф Meyer Turku 22 червня для налаштування своїх систем, а також для завершення та меблювання внутрішніх приміщень. 27 листопада 2023 року судно було офіційно передано Royal Caribbean. Потім було якесь остаточне оснащення на верфі Navantia в Кадісі, Іспанія. 23 грудня 2023 судно вирушило в Пуерто-Ріко. 10 січня 2024 року судно вперше прибуло до порту приписки в Порт-Маямі.
Технічні параметри
Довжина – 365 м, швидкість – 22 вузла, тоннаж -709764 м ³ або майже 150 тис. тон.
Судно працює на зрідженому природному газі (ЗПГ). Корабель має шість багатопаливних двигунів Wärtsilä. Двигуни можуть працювати як на ЗПГ, так і на дизельному паливі. Корабель може використовувати паливні елементи для виробництва електроенергії та прісної води. Icon of the Seas є першим судном Royal Caribbean, яке використовує таку технологію. Наприклад, попереднє найбільше судно Wonder of the Seas мало тільки дизельні двигуни.
Екіпаж корабля складається з 2350 осіб, може прийняти до 7600 пасажирів. Icon of the Seas має 20 палуб із сімома басейнами та шістьма водними гірками. Компанія стверджує, що корабель має найвищий водоспад, найвищу водну гірку та найбільший аквапарк.
На судні реалізовані нові концепції відпочинку. Зокрема:
Aquadome: місце для дайвінгу та виступів під скляним куполом на даху корабля.
Перлина: структурний елемент, розроблений як динамічна арт-інсталяція
Absolute Zero: Ковзанка та розважальний майданчик
The Hideaway: пляжний клуб із першим на кораблі підвісним пейзажним басейном.
Thrill Island: найбільший морський аквапарк із шістьма різними водними гірками.
Swim & Tonic: найбільший бар для запливу в море.