Українські туристи та турагенти, які полетіли першими рейсами на курорти Туреччини з 1 липня, насолоджуються морем та сонцем і діляться враженнями про “нову еру” турецького відпочинку. Зібравши відгуки з соцмереж, Мандрія порівняла їх з міфами, які склалися у голові середньостатистичного туриста. Все далеко не так погано. Все далеко краще – саме так, як ми звикли відпочивати по-турецьки.
Міф 1. Відпочинок за кордоном тепер буде дорогим, по галузь переживає велику кризу.
- Поки що багато турецьких готелів оголосили акцію до 15 липня з великими знижками. Звісно, що цінова політика буде коливатися, але сьогоднішній огляд показує – відпочинок не дорожчатиме.
Міф 2. Аеропорт у Туреччині. Тут міряють температуру, а якщо вона зависока, везуть в госпіталь, а що далі – взагалі невідомо.
- За відгуками тих, хто полетів першими чартерами, міряють температуру приблизно кожного 10-го туриста. Якщо температура зависока – доведеться пройти тест. Коли раптом гість захворіє в готелі, то його поселять на спеціальну віллу для прохоження карантину, де є всі умови для відпочинку, а офіціанти приносять їжу. “Лікування для тих, хто захворів, буде проводитися за державний рахунок” – так пояснили у Міністерстві культури та туризму.
Міф 3. Туристи мають ходити в масках, навіть на пляжі.
- Маски належить одягати в лише у закритих приміщеннях. Можна про них не турбуватися – вони лежать скрізь. Санітайзери теж на кожному кроці. На пляжах збільшена відстань між лежаками. А пляжні рушники видають у одноразових пакетах без карток.
Міф 4. Готель – закрита територія, де легко підхопити вірус.
- Щоб отримати “Сертифікат здоров’я”, готелі мають виконати 132 вимоги. Гостей у готелях небагато, скупчень людей не буває, за соціальною дистанцією всі слідкують. Якщо вже вдаватися у деталі, то номер перед новими гостями дезінфікують, обробляється постіль, а білизна переться при високих температурах. Отож “підхопити вірус” у таких умовах малоймовірно.
Міф 5. Система “все включено” вже не така, як раніше. Запаковану їжу приносять за стіл офіціанти, отож вибрати до смаку не буде змоги.
- Гості відгукуються, що шведський стіл, як і раніше, щедро пропонує сотні блюд, серед яких виділяються соковиті овочі та фрукти. Єдина відмінність – тарілки з наїдками стоять за склом, їжу накладає персонал ресторану. Кухар покладе в тарілку рівно стільки, скільки гість забажає. У деяких готелях обідні столи сервіровані одноразовим посудом.
Міф 6. Напевне зайнятися у готелі нічим, адже сауни, хамами, spa зачинено.
- У готелях, що мають сертифікат безпеки, зони СПА працюють, щоправда за попереднім записом. Басейни, аквапарки також працюють, вони постійно миються. Дотримується відстань між плавцями.
Міф 7. Діти не знайдуть звичних міні-клубів, бо вони під забороною.
- Знайдуть! Міні-клуби працюють, з дотриманням соціальної дистанції та посиленням запобіжних заходів. Перед дитячим клубом нанесена розмітка – аніматори розподіляють малюків у малочисельні групи і займаються з ними на свіжому повітрі. На тематичні заняття треба записатися через інтернет у спеціальному додатку.
Міф 8. Анімація під забороною, як розважитися?
- Для дорослих на пляжі є зона для спорту та занять, які змінюють одне одного: йога, фітнес, аеробіка та інші. Є жива музика, розваги, які дозволяють дотримуватися дистанції..
Висновок: Турецькі готелі так старанно підготувалися до роботи в нових умовах, що гості якщо і помітять якісь зміни, то лише ті, що на краще. Менше людей, більше поваги до туристів, більше гостинності. Не говоримо про чистоту і порядок. Хто мріяв про відпочинок на морі – не зволікайте з рішенням.